frame by frame

Software Blender

Blender is a complete software product used for working with 3D objects. You can modeling, rendering, make animations and simulations, post production and interactive game creation. It’s free to use for any purpose and open-source and it’s available for Microsoft Windows, Mac OSX and Linux operating systems and you can even run it from a folder without having to physically install it on a computer.

Logotipo animado de Blender

Characters modeling with a good design can be a difficult task and also can take a lot of work. Figure out what kind of characters you want. Give them a personality and physical features. Remember, cartoons are exaggerated. You know, big eyes, big ears, big nose. First at all, draw it out on paper, then you can use some software. This tutorial provides an introduction to the many aspects involved with modeling a character in Blender for beginners.

Boceto animado con trazos do personaxe

Parenting objects: when modeling a character there can be many objects in the scene. If you want to animate your creation you'll have to group all the objects and Blender helps you keep everything organized. All of the parts may be attached to each other, so you have to designate one object as the parent of all the children. Movement, rotation or scaling of the parent also affects the children.

Se ao mover a cabeza dun personaxe, os demais obxectos non se moven con ela, a animación non tería sentido.

Your character appereance is a little boring so far, the objects are gray plastic-looking, but Blender's material and texturing system provides the tools that help you simulate a surface color or property. You only have to assign different materials and each part will receive a photoealistic effect.

Animación na que vemos como se aplican distintos materiais e cores sobre o personaxe

As you learnt in the previous classes, in 3D animation objects are modeled and the figures are rigged with a virtual skeleton. In this class we are going to create key frames, which are modified and adjusted to create a final animation. For 3D animations, all frames must be rendered after modeling is complete and then composited together to create the final animated sequence.

¿Qué é Blender?

O programa Blender é unha aplicación que podes usar para traballar con obxectos tridimensionais. Con este software podes modelar sólidos, asignarlles materiais realistas, facer animacións con eles, crear películas e mesmo deseñar xogos interactivos. É un programa gratuíto, de código aberto que podes instalar no teu ordenador ou, se así o desexas, executalo dende unha carpeta externa.

Cando abrimos o programa observamos a interface de usuario formada por un conxunto de fiestras. Aínda que a disposición destas é moi flexible e personalizable, podemos resumir e simplificar as máis importantes para acadar unha idea do que Blender nos ofrece e perderlle así o medo á aplicación.

A interface e as fiestras

Na parte superior encóntrase a "fiestra de información" con diversos menús e ferramentas. No centro da pantalla vemos a "ventá 3D con dous posibles paneis amontoables a esquerda e dereita. Na zona inferior temos a "ventá timeline" que representa a cuarta dimensión ou liña de tempo. Na marxe dereita aparecen outras dúas ventás principais, unha enriba doutra: a "ventá outliner" cunha árbore xerárquica dos obxectos da escena, e a "ventá parámetros".

Fai clic nas distintas ventás desta imaxe interactiva

Como podes apreciar, cada ventá é independente e ten unha cabeceira que pode estar na parte superior ou inferior. En todo momento podes cambiar o tamaño e proporción das ventás ao teu gusto ou dividir estas para crear novas ventás.